wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Gwarancja i serwis towarów
Kategorie
Kontakt
  • proGSM Radosław Pasek
    ul. Kazimierza Wielkiego 1
    58-100 Świdnica
    NIP: 884-209-94-57
  • E-mail:sklep@progsm.pl
  • TelefonTel/fax 74 853 00 00
    sklep 508 241 313
    serwis 508 241 341
  • Gadu Gadu2468351
  • Godziny działania sklepuPn - Pt 10.00 - 18.00, Sob. 10.00 - 14.00
Tania i szybka wysyłka
paczkomaty 24/7

przedpłata - już od 12 zł
wysyłka 3-5 dni roboczych

alt
przedpłata - 18 zł
pobranie - 24 zł
wysyłka w 24h
Autoryzacje
alt
alt
Programy partnerskie
AGD Świdnica
Sklep ProGSM.pl - opinie klientów
 
 
 
Systemy płatności
  • Dotpay
  • tpay.com

Gwarancja i serwis towarów

 


1.  Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym proGSM.pl prowadzonym przez proGSM Radosław Pasek, ul. Kazimierza Wielkiego 1 w Świdnicy objęte są gwarancją producenta.

 

2.  Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane są bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do wskazanego w karcie gwarancyjnej serwisu. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów lub potrzebą sprowadzenia części zamiennych okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

 

3.  Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej. Jeśli karta gwarancyjna nie zawiera takiego wskazania wadliwy sprzęt należy odesłać do Sprzedawcy na adres proGSM Radosław Pasek, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 58-100 Świdnica. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu usterki. Dokument z opisem usterki należy wydrukować ze strony sklepu proGSM.pl. Po zalogowaniu na własne konto, należy przejść do działu RMA i prawidłowo wypełnić formularz. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej.

 

4.  Sprzęt powinien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym oraz musi być kompletny (opakowanie, dokumentacja, sterowniki, kable itp.). W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt zostanie przyjęty warunkowo. Sprzedający nie odpowiada w takim przypadku za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.

 

5.  Firma proGSM nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych na koszt odbiorcy.

 

6.  Sprzedawca powiadamia kupującego na piśmie drogą elektroniczną o odrzuceniu, roszczenia gwarancyjnego. Utrata gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia zostały spowodowane: szkodliwym promieniowaniem, urazami mechanicznymi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, zwarciem instalacji elektrycznej, stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych albo zakrycia ich w sposób uniemożliwiający identyfikację.

 

7.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (kiedy usterka nie zostanie potwierdzona) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę oraz transport.

 

8.  Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.

 

9.  Sklep proGSM.pl nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

 

10.  Sklep proGSM.pl udziela gwarancji tylko i wyłącznie na sprzęt pochodzący z polskiej dystrybucji, posiadający polską gwarancję, pełną gwarancję.

 

Nie prowadzimy żadnych programów przedłużenia gwarancji za wyjątkiem płatnych, oferowanych przez producentów.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl