Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancja i serwis towarów
paczkomaty 24/7

przedpłata - już od 18 zł
wysyłka 3-5 dni roboczych

alt
przedpłata - 22 zł
pobranie - 30 zł
wysyłka w 24h
  • tpay.com
  • Paynow
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Gwarancja i serwis towarów

 


 

 

1.  Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym proGSM.pl prowadzonym przez proGSM Radosław Pasek, ul. Kazimierza Wielkiego 1 w Świdnicy objęte są gwarancją producenta.

 

2.  Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane są bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do wskazanego w karcie gwarancyjnej serwisu. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów lub potrzebą sprowadzenia części zamiennych okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

 

3.  Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej. Jeśli karta gwarancyjna nie zawiera takiego wskazania wadliwy sprzęt należy odesłać do Sprzedawcy na adres proGSM Radosław Pasek, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 58-100 Świdnica. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu usterki. Dokument z opisem usterki należy wydrukować ze strony sklepu proGSM.pl. Po zalogowaniu na własne konto, należy przejść do działu RMA i prawidłowo wypełnić formularz. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej.

 

4.  Sprzęt powinien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym oraz musi być kompletny (opakowanie, dokumentacja, sterowniki, kable itp.). W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt zostanie przyjęty warunkowo. Sprzedający nie odpowiada w takim przypadku za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.

 

5.  Firma proGSM nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych na koszt odbiorcy.

 

6.  Sprzedawca powiadamia kupującego na piśmie drogą elektroniczną o odrzuceniu, roszczenia gwarancyjnego. Utrata gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia zostały spowodowane: szkodliwym promieniowaniem, urazami mechanicznymi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, zwarciem instalacji elektrycznej, stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych albo zakrycia ich w sposób uniemożliwiający identyfikację.

 

7.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (kiedy usterka nie zostanie potwierdzona) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę oraz transport.

 

8.  Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.

 

9.  Sklep proGSM.pl nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

 

10.  Sklep proGSM.pl udziela gwarancji tylko i wyłącznie na sprzęt pochodzący z polskiej dystrybucji, posiadający polską gwarancję, pełną gwarancję.

 

Nie prowadzimy żadnych programów przedłużenia gwarancji za wyjątkiem płatnych, oferowanych przez producentów.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ